Гостьова книга

  • Lesya_

    05.12.2016

    Доброго вечора! Мій менеджер ліцензій пише, що ліцензія активована, але Adobe Reader X пише, що файли неможливо відкрити. Що могло трапитись? Замовлення № 207916

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Добрий день! Напишіть на електронну пошту e-ranok@ukr.net яка у Вас встановлена операційна система та яку саме книгу Ви намагаєтеся відкрити. Вам допоможуть!

  • Светлана

    03.12.2016

    Заплатила за Несвіт Зошит для контролю знань для 9 класу. Ссылка для скачивания файла не пришла ID: 297673745 Оплачен: 2016.12.03 10:26

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Добрий день! Замовлення відправлено на Вашу електронну адресу.

  • Лисиця Микола

    01.12.2016

    Доброго вечора,я оплатив,скажіть будь ласка як скачати книги?ID платежу - 295755647

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Добрий день! Замовлення відправлено на Вашу електронну адресу.

  • світлана

    30.11.2016

    доброго вeчора!мною була здійснeна оплата #295719319,хотіла б дізнатися як скачати книгу за яку заплатила?вартість 15 грн Дякую

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Добрий день! Замовлення було відправлено на Вашу електронну адресу.

  • Анастасія Чіркова

    11.11.2016

    не можу відкрити файл pdf за допомогою менеджера ліцензій. Oplata za lit. proizvedenija (knigi) дата платежа: 11-11-2016 11:37:04 id платежа: 282065317

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Доброго дня! Для вирішення питання з відкриття файла надішліть, будь ласка, скриншоти екрану на пошту e-ranok@ukr.net з наступним складом: 1)вікно активації ключа в менеджері ліцензій після натискання кнопки "Register online". 2)вікно відкриття файла в программі Adobe Reader. Уточніть, будь ласка, версію Вашої операційної системи.

* Потрібно заповнити обов'язково
Яндекс.Метрика