Гостьова книга

  • Наталія

    03.10.2016

    Я придбала у вас сьогодні 11 книжок, але не можу скачати. Допоможіть, будь ласка

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Добрий день! Замовлення в повному обсязі було надіслано Вам на пошту.

  • Вікторія

    30.09.2016

    Доброго вечора!Я сьогодні придбала у Вас книгу розгорнуте календарне планування осінь впевнений старт, але відкрити її не можу!Що мені робити?

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Відповіли на пошту.

  • ЮЛІАННА

    29.09.2016

    ДОБРИЙ ВЕЧІР! Я СЬОГОДНІ ОПЛАТИЛА ЗА 7 ГРН ЕКСПРЕС КОНТРОЛЬ З УКР МОВИ 2 КЛАС,ТА КНИГА НЕ СКАЧУЄТЬСЯ ВСЕ РОБИЛА ЯК ПОТРІБНО. ЯК ОТРИМАТИ ДАНУ КНИГУ ?

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Відповіли на пошту.

  • Ткачук Світлана

    29.09.2016

    При скачуванні книг пише: Не удалось загрузить документ PDF

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Добрый день! Все книги у нас продаются в защищенном формате, поэтому необходимо произвести процедуру активации лицензионного ключа. После активации ключа в менеджере лицензий пособие откроется.

  • Ткачук Світлана

    29.09.2016

    Добрий день! Я оплатила 2 книги, але вказані програми для розпаковки книг не скачуються. Як можна отримати електронну версію оплачених книг?

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Добрий день! Для перевірки Вашої оплати, будь ласка, уточніть додаткову інформацію: 1) спосіб оплати; 2) номер телефону; 3) дату і приблизний час оплати; 4) якщо сплачували за допомогою LiqPAY - id платежу або 2 остані цифри карти. Ми перевіримо статус вашого замовлення і надішлемо інструкцію та посібник.

* Потрібно заповнити обов'язково