Гостьова книга

  • Світлана

    21.05.2016

    Чи готується до друку Англійська мова. 3 клас: плани-конспекти уроків до підручника А. Несвіт?

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Добрий день! Випуск даного посібника планується, але точна дата випуску ще невідома.

  • Юлия

    19.05.2016

    Я очень разочарована Вашей непорядочностью! Я скачала книгу "мій перший англійський ілюстрований словник", главным преимуществом которой являются наклейки, и без которых она, по сути, не нужна, а сканов самих наклеек в книге не оказалось! Имейте совесть!!!

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Добрый день! Наклейки в пособии есть, они идут прикрепленным файлом. Вероятно, Вы их не открыли. Напишите нам, пожалуйста Вашу электронную почту и мы вышлем Вам наклейки отдельным файлом. Наша почта e-ranok@ukr.net. Просим прощения за неудобства!

  • Наталья

    13.04.2016

    Добрый день! В сентябре 2015 года я приобрела книги в защищенном формате PDFдо января книги открывались,а сейчас не открываются. Подскажите, пожалуйста, что делать.

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Добрый день! Ответ отправлен на Ваш электронный адрес.

  • Олександр

    20.03.2016

    Дякую за допомого працівникам сайту. Коли замовив електронну версію книги, закрив сторінку, не звернувши увагу на код активації. Зателефонував на телефон підтримки (098)037-54-68. Виявляється він єдиний для e-ranok.com.ua і interactive.ranok.com.ua. Відповіли відразу і після пояснення ситуації надіслали не e-mail код активації. Потім зателефонував щодо надання скретч-коду. Просто виявилось, що в завантаженій книзі з цього сайту (e-ranok.com.ua) відсутній скретч-код. Запитали мої реєстраційні дані на сайті interactive.ranok.com.ua і через декілька хвилин я вже мав доступ до презентацій, контрольних і самостійних робіт на своїй сторінці. Дякую за такий сервіс. Все швидко підкажуть і допоможуть. Приємно також, що підтримка обох сайтів єдина.

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Дуже дякуємо Вам за такий позитивний відгук! Ми працюємо для Вас! Обов'язково звертайтеся, якщо виникнуть питання!

  • Таня

    15.03.2016

    Почему такая разница при оплате через смс и Приват банк?

  • Вiдповiдь:

    Адмiнiстрацiя

    Добрый день! Данная разница связана с большей комиссией, которая выплачивается клиентом при оплате системой СМС.

* Потрібно заповнити обов'язково
Яндекс.Метрика